لوگوی ویزایار

با بهترین نرم افزار‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی آشنا شوید!

صحبت کردن به زبان آلمانی توانایی ست که در پیدا کردن شغل مناسب، خرید از فروشگاه‌ها، ارتباط برقرار کردن با افراد محلی، پیدا کردن خانه مناسب و … در آلمان به کارتان خواهد آمد.  کلاس‌های زبان در بدست آوردن این توانایی موثر خواهند بود اما بدون شک نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی در این زمینه معجزه خواهند کرد! در ادامه به معرفی این یاران همیشه همراه می‌پردازیم.

نقش نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی را نمی‌توان در یادگیری و تقویت زبان نادیده گرفت. برنامه‌هایی که به راحتی بر روی گوشی‌های تلفن همراه نصب شده و استفاده از آن‌ها به زمان و شرایط خاص نیاز ندارد. از آنجایی که داشتن مدرک زبان آلمانی و تسلط نسبی به این زبان از بایدهای مهاجرت به آلمان می‌باشد، بهتر است با نصب اپلیکیشن‌های کاربردی از همین حالا آموزش زبان را شروع کرده و در برنامه‌های روزانه خود قرار دهید.

بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی

با وجود نرم افزارها و اپلیکیشن‌های زبان آلمانی نمی‌توان یادگیری این زبان را کاری دشوار و زمان بر دانست. باتوجه به جذابیت هایی که مهاجرت به آلمان دارد علاقمندان به یادگیری زبان آلمانی رو به افزایش است. تحصیل در آلمان، کار در آلمان، آوسبیلدونگ و … روش هایی هستند که امکان مهاجرت به این کشور را فراهم می کنند.

علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی می‌توانند در کنار کلاس‌های زبان، اپلیکیشن‌ها را در دستگاه تلفن همراه نصب کرده و در طول روز شنیدار و حتی مکالمه را تقویت کنند.در دسترس بودن، استفاده رایگان، تقویت مکالمه، تقویت شنیدار، بالا بردن دایره لغات، آشنایی با مکالمات روزمره و تخصصی از مزیت‌های استفاده از نرم افزارهای زبان آلمانی هستند.

نصب اپکلیکیشن‌های زبان آلمانی بسیار ساده و در اغلب موارد رایگان است. همچنین شما به راحتی می‌توانید با محیط برنامه‌ها ارتباط برقرار کرده و آموزش زبان آلمانی را شروع کنید.

اپلیکیشن Memrise - نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

تمرکز بر روی لغات از ویژگی اصلی اپلیکیشن Memrise است. این برنامه محیطی ساده دارد و کار کردن با آن در عین لذت بخش بودن بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

 آموزش لغات در Memrise به گونه‌ای طراحی شده که مدت تمرکزی را که کاربر برای یادگیری هر لغت صرف می‌کند محاسبه کرده و با توجه به آن لغاتی که زمان بیشتری برای یادگیری آن‌ها صرف شده را در طول روز مجددا تکرار و یادآوری می‌کند.

امکان ضبط صدای کاربر از دیگر ویژگی‌های مفید اپلیکیشن Memrise می‌باشد. بدین صورت که پس از شنیدن تلفظ لغت، کاربر آن را تکرار کرده و اپلیکیشن درصد تلفظ صحیح را اعلام می‌کند. این ویژگی آهنگ و درست ادا کردن کلمه را به خوبی آموزش می‌دهد.

اپلیکیشن Memrise قابلیت نصب در سیستم‌های اندروید و آیفون را دارد.

لینک دانلود نرم افزار  Memrise

اپلیکیشن Drops - نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی

Drops از بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی ست که با ایجاد سرگرمی دایره واژگان را برای کاربران تقویت می‌کند. این برنامه با بازی ذهن و تصویر قدرت خلاقیت و حافظه کاربران را به چالش می‌کشد.

محیط آموزشی Drops فضایی شاد و سرگرم کننده برای جذب کاربران به آموزش زبان آلمانی دارد. واژه در این اپلیکیشن در غالب بازی‌های مرتب کردن حروف درهم ریخته و ساختن تصاویر با وصل کردن کلمات به یکدیگر آموزش داده می‌شود.

به این ترتیب با بهره گرفتن از حافظه تصویری هم لغت درذهن حک شده و هم املا واژگان تقویت می‌شود.

اپلیکیشن Drops را می‌توان بر وری سیستم عامل اندروید و آیفون نصب کرد.

لینک دانلود نرم افزار  Drops

اپلیکیشن Der Die Das - یادگیری زبان آلمانی

یادگیری واژگان آلمانی را  تنها در صورتی می‌توان تبدیل به سخن گفتن کرد که دستورالعمل‌های زبان را نیز فرا گرفته باشیم. اپلیکیشن Der Die Das بخشی از این کار را برای کاربران انجام می‌دهد.

این برنامه مفید و کاربردی به آموزش حروف تعریف آلمانی شامل سه حرف Der/ Die/ Das و نحوه به کاربردن آن‌ها در جمله می‌پردازد.

با نصب برنامه Der Die Das می‌توانید دایره واژگان را گسترش داده و با یادگیری قواعد گرامری صحبت کردن خود را بهبود بخشید.

این پلیکیشن نیز قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های اندروید و آیفون را دارد.

لینک دانلود نرم افزار  Der Die Das

اپلیکیشن Duolingo - نرم افزار آموزش زبان آلمانی

اگر جز افرادی هستید که یادگیری خسته‌تان می‌کند و دست از تلاش برمی‌دارید، Duolingo از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های زبان آلمانی ست که دقیقا برای شما طراحی است. این برنامه آموزشی با شعار استراتژی ایجاد انگیزه وارد بازار اپلیکیشن‌ها شده و درظاهر توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

آموزش عبارات جدید، آواهای کلمات و تقویت مهارت شنیدن از ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن Duolingo هستند. این برنامه با استفاده از سوالات چند گزینه‌ای و فلش کارت‌ها زبان آلمانی را به کاربران آموزش می‌دهد. همچنین جغد Duo به شما خواهد گفت که چقدر پیشرفت کرده‌اید و تا رسیدن به هدفی که تعیین کرده‌اید چند روز را در پیش دارید.

کاربران سیستم عامل اندروید و آیفون می‌توانند از اپلیکیشن Duolingo استفاده کنند.

لینک دانلود نرم افزار  Duolingo

اپلیکیشن Babbel - نرم افزار و اپلیکیشن اموزش زبان آلمانی

Babbel از کامل‌ترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی در بازار به شمار می‌رود. این برنامه با داشتن محیطی راحت و بی‌دردسر زبان آلمانی را به خوبی آموزش می‌دهد.

آموزش دستور زبان از مبتدی تا پیشرفته، مهارت خواندن، مهارت گوش دادن، آموزش املا و نوشتن، تقویت واژگان و تمرینات درک مطلب از امکانات اپلیکیشن Babbel هستند.

برای استفاده از برنامه Babbel کافیست آن را بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده، سطح خود را تعیین و آموزش زبان آلمانی را آغاز کنید.

بسیاری از کاربرانی که می‌خواهند آلمانی را از ابتدا شروع کرده و قدم به قدم پیش روند این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندروید یا آیفون نصب کرده و از امکانات آن استفاده می‌کنند.  

لینک دانلود نرم افزار  Babbel

اپلیکیشن و نرم افزار Rosetta Stone - آموزش زبان آلمانی

Rosetta Stone را بیشتر افرادی که می‌خواهند آموزش یک زبان خارجی را شروع کنند می‌شناسند. این برنامه در آموزش زبان آلمانی نیز بسیار موفق عمل کرده و توانسته به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش در ایران تبدیل شود.

هر چند که Rosetta Stone بیشتر تمرکز خود را بر یادگیری زبان ویژه کودکان قرار داده است اما افراد بزرگسال هم می‌توانند از آن استفاده کنند. با این برنامه می‌توانید آموزش زبان آلمانی را از دوره مقدماتی شروع کرده و تا سطح پیشرفته ادامه دهید.

دیدن فیلم‌های کوتاه به زبان آلمانی، درک مطلب با استفاده از داستان‌های کوتاه، تقویت املا و به ذهن سپردن کلمات به وسیله وصل کردن آن‌ها و ساختن تصاویر از متدهای آموزشی اپلیکیشن Rosetta Stone هستند.

علاوه براین رزتا استون این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا با دیگر کاربران در ارتباط بوده و علاوه بر تقویت مکالمه دانش زبانی خود را به چالش کشند.

نرم افزارها قابل نصب بر روی لپ تاپ و کامپیوتر هستند. از کاربردی‌ترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان آلمانی می‌توان به Rosetta Stone اشاره کرد. این نرم افزار که با اپلیکیشن آن نیز آشنا شدید توانسته جایگاه خود به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان نه فقط در ایران بلکه در دنیا به ثبت رساند.

Rosetta Stone به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت تنطیم زبان داشته باشد، یعنی کاربران می‌توانند پس از نصب برای درک بهتر آموزش‌ها زبان آن را بر روی فارسی تنظیم کنند.

آموزش زبان آلمانی در Rosetta Stone از مبتدی شروع و تا پشرفته ادامه دارد. برای شروع استفاده از این نرم افزار اول باید سطح خود را تعیین کرده و سپس آموزش گرامر، لغات، درک مفهوم، تقویت شنیدار و … را ادامه دهید.

لینک دانلود نرم افزار  Rosetta Stone

اپلیکیشن FluentU - آموزش زبان آلمانی

FluentU از آن دسته از برنامه‌هایی ست که آموزش زبان را با تفریح و سرگرمی تلفیق کرده است. این اپلیکیشن با استفاده از آهنگ‌ها، موسیقی، فیلم و اخبار تمرکز خود را بر روی اصطلاحات روزمره آلمانی قرار داده، بدین ترتیب کاربران امکان این را دارند تا همزمان با آموزش زبان نحوه صحبت کردن روزمره و ارتباط برقرار کردن اجتماعی را نیز به خوبی آموزش ببینند.

اپلیکیشن FluentU قابل نصب بر روی دستگاه‌های اندروید و آیفون می‌‌باشد.

لینک دانلود نرم افزار  FluentU

اپلیکیشن Wie geht’s German - یادگیری زبان آلمانی

German را می‌توان از تخصصی‌‍ترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های زبان آلمانی دانست. هر کدام از بخش‌های این برنامه به موضوعی خاص اختصاص داده شده است.

در واقع اصطلاحات رایج در انواع مشاغل، اصطلاحات دارویی، پزشکی و ورزشی قسمت‌های مختلف Wie geht’s German را تشکیل داده و کاربران می‌توانند با مراجعه به هر بخش مکالمات و اصطلاحات روزمره را در زمینه مورد نظرشان آموزش ببینند.

همچنین اپلیکیشن Wie geht’s German گرامر زبان آلمانی را در غالب جملات و مکالمات روزمره به خوبی آموزش می‌دهد.

لینک دانلود نرم افزار  Wie geht’s German

نرم افزار نصرت نرم افزار آموزش زبان آلمانی

نرم افزار نصرت با قابلیت نصب بر روی کامپوتر، سیستم اندروید و آیفون زبان آلمانی را به صورت تصویری آموزش می‌دهد. این نرم افزار بیشتر تمرکز خود را بر روی لغت و مکالمه قرار داده و گرامر را در قالب جملات یادآوری می‌کند.

بر طبق شعار نرم افزار نصرت کاربران می‌توانند با تمرین 30 دقیقه‌ای در طول روز، پس از 3 ماه به زبان آلمانی صحبت کنند.

لینک دانلود نرم افزار نصرت

پرسش و پاسخ 

اطلاع رسانی
اطلاع رسانی هنگام
guest
0 پرسش و پاسخ
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات